Nätläkaren Doktor.se var snubblande nära börsen redan 2022. Nu har styrelsen fattat ett formellt beslut om att en notering ska gå av stapeln, högst troligtvis nästa år. I samma veva tar bolaget in minst 200 miljoner kronor från sina existerande ägare. ”Vi ska fortsätta trycka på”, säger vd:n Martin Lindman i en intervju med Di.