Investmentbolaget gör rekordaffär: ”Vi följer vår strategi”

För drygt ett år sedan köpte Ramlösa Shipping en andel i containerfartyget Perseus för 23 miljoner kronor. Nu säljer bolaget en större del av sin andel med en vinst på 13,5 miljoner kronor.
– Vi har inga känslomässiga band till våra fartyg, utan ser vi en chans till en bra affär tar vi den. Det här är en fantastisk affär som även kommer våra aktieägare till del, säger Stefan Norrsell, vd på Ramlösa Shipping.

Läs hela nyheten här

Lämna en kommentar